Szukaj
Szukaj

Poznajmy się

Chińska legenda mówi, że jednorożce to pomyślne bestie,
które ukazują się wybranym i tam, gdzie rodzą się mędrcy.
Skoro tu trafiłeś — potraktuj to jako dobry omen.

o_mnie _632x686

Cześć! Jestem Elwira

Pomagam biznesom tworzyć treści, które budują relacje.
I budować relacje, które sprzedają.

Już od dobrych “nastu lat” (bo kobietę się o wiek nie pyta😉) pracuję w marketingu i w tym czasie realizowałam przeróżne projekty. Wprowadzałam marki zagraniczne na rynek polski, opracowywałam kampanie promocyjne , tworzyłam setki tekstów na strony www, social media czy materiały drukowane. Zdalnie organizowałam całą oprawę medialną dla targów mody vintage, pisałam scenariusze do filmów promujących narzędzia AR i koordynowałam prace na planie z aktorami, dbając o każdy wizualny i komunikacyjny aspekt tych realizacji. Miałam też przygodę udzielając swojego głosu w projektach voice over, co było bardzo ciekawym doświadczeniem.

BACKGROUND

Wykształcenie


Ukończyłam studia Dziennikarskie ze specjalizacją Psychologia i Socjologia Komunikowania oraz Marketing Interaktywny, a dodatkowo spędzam wiele godzin na szkoleniach z marketingu i rozwoju osobistego. Fascynuje mnie to w jaki sposób się komunikujemy, co wpływa na budowanie relacji i zaufania, jakie triggery wywołują decyzje zakupowe. Jak działa mózg naszego klienta 🙂 Marketing to dla mnie nieustanna podróż, poznawanie człowieka i budowanie emocji. Trzeba ciągle podążać za zmianami, więc ja też stale się rozwijam, a Tobie dostarczam całą wiedzę w pigułce.
Liczy się content!

DLACZEGO

Dobry content powinin być podstawą każdego biznesu?

Wyobraź sobie świat bez emocji, bez historii, bez głębszego sensu. Brzmi ponuro, prawda? To właśnie świat bez dobrego contentu. Marki, które nie inwestują w angażujące treści, przypominają miasto widmo – mogą istnieć, ale brakuje im życia, duszy, i tego nieuchwytnego czaru, który przyciąga ludzi jak światło nocne motyle.

Dobry content jest jak najlepszy przyjaciel marki – ten, który zna wszystkie jej tajemnice, marzenia i wartości, i potrafi opowiedzieć o nich światu w sposób, który trafia prosto do serc i umysłów odbiorców.

Z marketingowego punktu widzenia, content to potężne narzędzie. Statystyki nie kłamią – firmy, które dbają o wartościowe treści, widzą wzrost zaangażowania, poprawę pozycjonowania w wyszukiwarkach i zwiększenie konwersji. W świecie, gdzie każdy ma dostęp do niemal nieograniczonej ilości informacji, to właśnie jakość i autentyczność contentu decydują o tym, czy marka wyróżni się na tle konkurencji.

Spodziewaj się, że...

Jednorożec to nie kucyk,
więc możesz liczyć na to, że razem
rozwiniemy skrzydła Twojego biznesu.

UNICORN marketing

O co chodzi z jednorożcem?

Jak już pisałam, każda marka ma swoja historię. Mam i ja. Bo jednorożec nie wziął się z przypadku, że jest ładny kolorowy i wszystkie dziewczynki go kochają. Za tym kryje się coś więcej…

Na co dzień przede wszystkim jestem mamą szalonej trójki.  I to one odkąd zaczęły budować pierwsze słowa i świadomie wybierać zabawki, wybrały właśnie jego.  Pięknego białego, z brokatowym rogiem i tęczową grzywą – jednorożca. I tak nieprzerwanie nasza przygoda trwa już od dobrych kliku lat. W domu mamy wszystkie odmiany jednorożca przez przypadki, bo moje dzieci namiętnie je kolekcjonują.

A ponieważ wierzę, że w życiu nie ma przypadków i  “everything happens for a reason”, to robiąc głębszy research okazuje się, że świat marketingu też kocha unicorny.  

Bo zasadniczo jednorożce marketingowe są niezwykle rzadką rasą marketerów. Są pełnoprawnymi, cyfrowymi nomadami o doskonałym połączeniu kreatywnego geniuszu,  podstaw marketingu i wiedzy technologicznej. Więc zapraszam w tę przygodę i lecimy!