O mnie

O mnie

Chińska legenda mówi, że jednorożce to pomyślne bestie,
które ukazują się wybranym i tam, gdzie rodzą się mędrcy.
Skoro tu trafiłeś — potraktuj to jako dobry omen.

1655452420804

Mam na imię Elwira

Pomagam małym biznesom tworzyć treści, które budują relacje.
I budować relacje, które napędzają sprzedaż.

Już od dobrych 10 lat pracuje w marketingu i w tym czasie realizowałam przeróżne projekty. Wprowadzałam marki zagraniczne na rynek polski, opracowywałam kampanie promocyjne dla branży kosmetycznej, tworzyłam setki tekstów na strony, social media czy ulotki. Zdalnie organizowałam całą oprawę medialną dla targów mody Vintage Passage, pisałam scenariusze do filmów promujących narzędzia AR i koordynowałam prace na planie z aktorami, dbając o każdy wizualny aspekt tych realizacji. Miałam też przygodę udzielając swojego głosu w projektach voice over, co było bardzo ciekawym doświadczeniem.

BACKGROUND:

Ukończyłam studia Dziennikarskie ze specjalizacją Psychologia i Socjologia Komunikowania oraz Marketing Interaktywny, a dodatkowo spędzam wiele godzin na szkoleniach. Bo marketing to nieustanna podróż, poznawanie człowieka i budowanie emocji. Trzeba ciągle podążać za zmianami, więc stale się rozwijam, a Tobie dostarczam całą wiedzę w pigułce.

I uważam, że nic nie robi marce tak dobrze jak spójna strategia contentowa. Tworzenie treści nie z focusem na ilość, ale na wartość jaką mają dawać Twoim odbiorcom. 

P.S. Nie działam tu sama. Drużynę jednorożca wspierają różne utalentowane dusze. Ostatnio dołączyła do mnie nieprzyzwoicie zdolna Sara. Co ta dziewczyna robi w programach graficznych … ehh musisz sam się przekonać 😊

Dlaczego dobry content powinin być podstawą każdego biznesu?

Ponieważ content rośnie w siłę. Dobrze opracowana strategia treści i copywriting z charakterem to relatywnie najtańsza forma reklamy dająca długotrwałe efekty i stabilizująca pozycję firmy w Internecie. Zmieniające się algorytmy Google promują jakościowe treści: unikatowe, oryginalne, interesujące, a przede wszystkim merytoryczne. Marketingowe frazesy i produkowanie treści w modelu „byle co, byle często”, to już przeszłość. Spójrz na świat reklamy audiowizualnej – wszystkie opierają się na dobrym storytellingu – emocje pisane historiami.

Spodziewaj się, że...

Jednorożec to nie kucyk,
więc możesz liczyć na to, że razem
rozwiniemy skrzydła Twojego biznesu.

Pewnie jeszcze zastanawiasz się o co chodzi z tym jednorożcem?

Każda marka ma swoja historię. Mam i ja. Bo jednorożec nie wziął się z przypadku, że jest ładny kolorowy i wszystkie dziewczynki go kochają. Za tym kryje się coś więcej…

 

Na co dzień przede wszystkim jestem mamą szalonej trójki.  I to one odkąd zaczęły budować pierwsze słowa i świadomie wybierać zabawki, wybrały właśnie jego.  Pięknego białego, z brokatowym rogiem i tęczową grzywą – jednorożca. I tak nieprzerwanie nasza przygoda trwa już od 8 lat. W domu mamy wszystkie odmiany jednorożca przez przypadki, bo moje dzieci namiętnie je kolekcjonują.

A ponieważ wierzę, że w życiu nie ma przypadków i  „everything happens for a reason”, to robiąc głębszy research okazuje się, że świat marketingu też kocha unicorny.  

Bo zasadniczo jednorożce marketingowe są niezwykle rzadką rasą marketerów. Są pełnoprawnymi, cyfrowymi nomadami o doskonałym połączeniu kreatywnego geniuszu,  podstaw marketingu i wiedzy technologicznej. Więc zapraszam w tę przygodę i lecimy!